Sarulesti, capitala furturilor de pe drumurile Romaniei. Desi este despartit de Autostrada Soarelui cu un zid din beton... antifurt, satul reuseste de unul singur sa ciuruiasca bugetul Companiei de Drumuri cu sute de mii de lei pe an, sustin cei de la Transporturi.

Panourile anti-orbire, gardurile, cabluri... Se fura orice, mai putin asflatul.

Nici macar recent inaugurata Autostrada Transilvania in varianta foarte scurta, nu le-a scapat hotilor. “Au furat gardul, dar l-am recuperat”, explica Florin Dascalu, director de intretinere in cadrul CNADNR.

In topul furturilor si al distrugerilor se afla parapetii, indicatoarele si panourile. In fine, sefii de la Transporturi calculeaza de acum paguba in kilometri: peste o suta de garduri si stalpi.

Din cinci milioane de euro, cat este paguba nationala, s-ar fi putut construi cinci kilometri de sosea de la zero, sase pasaje supraterane, sau, si mai bine, am fi angajat suficienti paznici pentru toate drumurile importante.