Totul incepe cu sesiunea de briefing, care se face cu o ora inainte de decolare de catre echipajul de zbor, format din doi piloti si trei insotitoare de bord si in care se discuta fiecare aspect legat de zborul care urmeaza sa fie efectuat.  "Nu avem slot (intarziere-n.red.) la aterizare. Timpul de zbor va fi de 2 ore si 39 de minute la dus si de 2 ore si 30 de minute la intoarcere. Vom avea o zona de turbulenta. O sa incerc sa gasesc un nivel de zbor cu o turbulenta mica. O sa va contactez sa imi spuneti starea pasagerilor nostri", se adreseaza comandantul Radu Jucu echipajului sau, in cadrul sesiunii de briefing demonstrative, inainte de plecarea cursei ROT 361/AMS.

Urmatoarea etapa este reprezentata de inspectia exterioara a aeronavei efectuata de catre pilotul comandant, in timp ce copilotul verifica documentele obligatorii ale avionului. Urmeaza pregatirea cabinei, unde se fac teste sistemelor avionului, se verifica echipajele de urgenta si trenul aeronavei.

Citeste intreg articolul pe www.gandul.info