La capitolul kilometri de drumuri nationale modernizati, compania sta ceva mai bine, si anume 238,6 kilometri vor putea fi utilizati pana la sfarsitul anului.

Lucrarile sunt finantate fie de la BEI, respectiv DN 66 (de la Petrosani la Simeria), DN 19 (intre Oradea si Satu Mare), fie de la bugetul de stat (DN 2D si un pasaj pe DN 19), sau cu finantare europeana, prin ISPA (DN 6 pe o portiune de 16 kilometri in apropierea Drobetei Turnu Severin).

Anul trecut, CNADNR a depus la Comisia Europeana cinci proiecte, cu o valoare totala de 686,47 milioane euro, care vor fi asigurati atat din fonduri europene, cat si de la bugetul de stat.

Proiectele includ Autostrada Lugoj-Deva (valoare totala de 375,7 milioane euro), Autostrada Timisoara-Lugoj (230,59 milioane euro), modernizarea infrastructurii pentru cresterrea sigurantei pe DN 1 (41,11 milioane euro), constructia soselelor de centura Carei din judetul Satu Mare (23,85 milioane euro) si Sacuieni din judetul Bihor (15,21 milioane euro).