"Zilnic avem intalniri cu echipa care se ocupa de autostrada Sibiu - Pitesti, pentru ca este prioritatea 0 a companiei si a ministerului, inclusiv DN73 care se va moderniza. Prima veste buna este ca am decalat termenul din 2023 in 2021 iar sectoarele de capat, Sibiu - Boita si Curtea de Arges - Pitesti, vor fi gata chiar in 2020, odata cu DN73 modernizat, care va asigura o descarcare eleganta pentru cei care vor sa mearga spre Ramnicu Valcea, Gorj si mai departe. Alta veste buna este ca, de saptamana aceasta, de luni, au inceput lucrarile pe teren pentru studiile geo, adica au inceput exact in ziua in care erau planificate. Au ramas, in discutiile din toate variantele, varianta 1 si 7. Partea buna este ca 80% din traseu este comun si pe acest traseu au inceput forajele", a precizat ministrul Transporturilor, citat de Agerpres.

Referindu-se la DN7D, printre singurele drumuri nationale de pamant din tara, ministrul Costescu a declarat ca "este o poveste cu iz politic".

"Povestea, ca de obicei, are un iz politic. La un moment dat, niste drumuri judetene au fost bagate fortat in CNADNR, ca drumuri nationale cu speranta ca banii care nu erau la judet vor veni de la compania nationala. Banii nu au venit si aceste drumuri au ramas asa cum sunt. In ceea ce priveste Transalpina, si acesta este un alt proiect care a fost fortat si acum este in instanta - pana cand instanta nu se va pronunta nu ne putem atinge de santierul acela. Iar DN 7A este, din cate stiu eu, in planul de intretinere al companiei nationale", a mai spus Costescu.