"Suntem la capatul unui proces de rebrandig al tuturor magazinelor noastre, pe care l-am vrut sa-l incheiem cu deschiderea celui mai mare magazin al retelei, a carui suprafata depaseste 500 metri patrati. Totalul investitiei in procesul de rebranding s-a ridicat la 7 milioane de euro, din care jumatate de milion in locatia din AFI Cotroceni", a spus Ghyka, citat de Mediafax.

El a adaugat ca deschiderea Vodafone Experience Store este un test si, daca va fi un succes, ar putea fi replicat si in alte orase ale tarii.

"Totusi, in acest moment nu avem in plan deschiderea unui alt magazin cu aceste dimensiuni in tara", a mai spus Ghyka.
Vodafone Experience Store este situat la etajul 1 al AFI Cotroceni, in proximitatea patinoarului.

In aceasta locatie, clientii vor putea explora si testa lumea Internetului mobil la viteze de pana la 43,2 Mbps, cu ajutorul celor mai performante smartphone-uri si tablete, impreuna cu produsele si serviciile din portofoliul Vodafone.

Vodafone Romania este divizie a Vodafone Group (Marea Britanie), unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume.