Planurile pentru 2011 vizeaza atingerea unei cifre de afaceri de 150 de milioane de euro.

 “Retailul online va ajunge la 20% din totalul pietei de retail din Romania pe segmentele pe care activam si vom contribui activ la atingerea acestei cifre”, spune Iulian Stanciu, directorul general al eMAG.

In ceea ce priveste piata de comert online electro-IT, aceasta a inregistrat anul trecut o crestere cu aproximativ 60%, pana la valoarea de 145 milioane de euro, eMAG mentinandu-si cota de piata la 70%.

 “Tehnologiile evolueaza extrem de rapid, produsele depasind granitele categoriei lor in cursa pentru oferirea de continut personalizat si integrat. Vorbim despre smartphone-uri si tablete, aflate intre IT si telecom, SmartTV intre electronice si IT si multe alte produse inteligente”, a adaugat Radu Apostolescu, directorul de marketing al retailerului.

Ce produse se vand cel mai bine

„In 2010 am inregistrat volume si cote importante de piata pe electronice, electrocasnice si produse de ingrijire personala. Continuam permanent diversificarea ofertei, ultima categorie introdusa de curand fiind cea de Filme DVD&Bluray”, a declarat Mihai Traistaru, director de achizitii eMAG.

Segmentul cu cele mai mari vanzari a fost cel de laptopuri, eMAG avand o cota de piata de 25% pe acest segment.

De asemenea, eMAG si-a majorat cota de piata si pe segmentul echipamentelor foto-video, pana la 20%. Un alt segment cu o crestere importanta este cel de printing, zona in care eMAG detine 21% din piata.

Segmentele smartphone si televizoare LCD au obtinut o cota de piata de 10%, respectiv 9% in 2010, continuand tendinta de crestere.

Pe piata echipamentelor electrocasnice, o categorie nou introdusa in 2010, eMAG va depasi in 2011 cota de 5% din piata.