Desi a cucerit planeta cu smatphone-urile si tabletele sale, Apple nu reuseste sa se dezvolte si pe zona de social networking, care a devenit principalul motor al activitatii pe internet de pe dispozitivele mobile.

Social media influenteaza masiv modul in care oamenii isi petrec timpul liber sau isi cheltuie banii, lucru extrem de important pentru Apple, care vinde aplicatii, jocuri, muzica si filme.

Ca urmare, Apple se gandeste sa investeasca sute de milioane de dolari in aceasta zona, iar Twitter este unul dintre punctele de interes pentru producatorul de iphone si ipad.

Totosi, nu exista o garantie ca cele doua companii, care nu se afla in prezent in negocieri oficiale, vor ajunge la o intelegere.

Dar discutiile preliminare sunt un semn ca ar putea forma unul dintre cele mai puternice parteneriate din domeniu si ar putea intra direct in competitie cu Google si Facebook.

Twitter si Apple au mai colaborat recent, cand Apple a introdus reteaua de microblogging in software-ul telefoanelor, tabletelor si computerelor sale.

Desi o investitie in Twitter ar fi o miscare financiara costisitoare pentru Apple, mai ales dupa ce a decis, zilele trecute, sa cumpere o companie de securitate online pentru 356 de milioane de dolari, ar fi cea mai importanta miscare a lui Tim Cook de la preluarea conducerii companiei.

Atat reprezentantii Apple, cat si cei ai Twitter, nu au comentat informatiile.