Pierderea contabila, non-cash, va trece compania pe pierdere in trimestrul al doilea, incheiat in iunie, potrivit Bloomberg. 

Media estimarilor analistilor indica, anterior, un profit net de 5,3 miliarde de dolari pentru companie in aceasta perioada. 

Microsoft a cumparat AQuantive in 2007, incercand sa prinda din urma Google pe piata publicitatii online. Preluarea companiei a fost anuntata la cateva saptamani dupa ce Google a achizitionat DoubleClick, un alt operator de publicitate pe internet. 

Tranzactia nu a adus cresterea anticipata la divizia de servicii online a Microsoft, iar pierderile acestor operatiuni nu pot fi recuperate atat de repede cum se astepta compania, a declarat pentru Bloomberg o sursa apropiata situatiei.  

Pierdererea operationala a diviziei de servicii online a scazut in primul trimestru al acestui an la 1,45 miliarde de dolari, de la 1,91 miliarde de dolari in perioada corespunzatoare a anului trecut, a anuntat Microsoft in aprilie. Vanzarile diviziei au urcat totodata cu 11%, la 2,13 miliarde de dolari.

Sursa: Mediafax