“Am urmarit simplificarea structurii actionariatului companiilor din grupul pe care il conduc – grup format din eMAG, Flanco si NOD”, declara Iulian Stanciu in comunicat.

Network One Distribution (NOD) urmareste pozitionarea ca jucator strategic pe piata distributiei electro-IT din Europa Centrala si de Est, debutul dezvoltarii in regiune fiind vizibil odata cu primele vanzari din Bulgaria. Celelalte directii vizeaza incheierea de parteneriate importante, pentru diversificarea portofoliului de produse si concentrarea pe cresterea categoriilor de produse marca proprie.

“Investim in dezvoltarea marcilor proprii, atat in gama de produse electrocasnice Heinner, produse IT Serioux, cat si produsele de display Horizon, toate avand succes pe piata locala. Continuam strategia de dezvoltare a distributiei multichannel, alocand resurse specializate fiecarui canal de revanzare”, declara Razvan Ziemba, director general Network One Distribution.

„Investitia in oameni este unul dintre principalele atuuri ale cresterii constante a afacerii Flanco si ale atingerii unei competitivitati superioare industriei in care activam”, sustine Violeta Luca, Deputy CEO Flanco.

Flanco este unul dintre principalii retaileri de produse IT&C, electronice si electrocasnice de pe piata autohtona. Compania opereaza o retea de magazine in cele mai importante regiuni comerciale ale tarii.

Network One Distribution – cunoscuta anterior sub denumirea Asesoft Distribution, companie avand capital integral romanesc electro-IT, este liderul pietei de distributie electro-IT de la nivel local, cu afaceri de 200 milioane de euro in 2011, in crestere cu 37,9% fata de anul anterior.

In prezent, NOD desfasoara operatiuni pe pietele din Romania, Bulgaria si Moldova. Network One Distribution detine marcile proprii Heinner, Horizon si Serioux.