Piata salilor de fitness din Romania a inceput sa se contureze la inceputul anilor 2000, cand pe langa salile deschise la parterul blocurilor si cluburile private dezvoltate de antreprenorii independenti, au patruns operatori internationali.

Insa investitiile masive in aceasta piata s-au reflectat in ultimii trei ani cand, conform unei estimari ZF care ia in calcul valorile anuntate de principalii jucatori, acestea insumeaza circa 15 mil. euro.

"In 2008 erau inregistrate la Registrul Comertului circa 600 de firme cu activitate de fitness, dintre care jumatate nu erau active. Estimez ca in Romania la ora actuala functioneaza in jur de 500 de sali de fitness care respecta cat de cat niste standarde. Aceste businessuri tot apar si dispar, este greu de tinut o evidenta. Sunt putine salile care rezista trei ani si asta din cauza managementului prost", spune Cezar Gregoriev, fondatorul Swedish Business Club, companie specializata in consultanta pentru deschiderea de sali de fitness si vanzari de echipamente de fitness.

Citeste continuarea in Ziarul Financiar