Tranzactia va permite Yahoo sa isi dezvolte platforma de publicitate video, astfel incat sa devina cea mai mare din SUA, potrivit unui comunicat al grupului de internet american. 

BrightRoll produce clipuri video publicitare pentru difuzare online automata pentru unele dintre cele mai mari branduri din lume. Veniturile nete ale BrightRoll in acest an sunt estimate la peste 100 de milioane de dolari. 

Dezvoltarea operatiunilor Yahoo pe piata de publicitate video ar putea de asemenea sa ajute grupul american sa isi impulsioneze cresterea veniturilor din publicitate. 

"Pentru Yahoo, segmentul video ofera cele mai mari oportunitati de crestere si BrightRoll este grozav si se potriveste din punct de vedere strategic si financiar cu business-ul nostru din zona publicitatii video", a declarat Marissa Mayer, directorul executiv al grupului Yahoo! Inc. 

Luna trecuta, Yahoo a raportat ca veniturile sale din publicitate au scazut cu 5% in T3, comparativ cu anul precedent. Totodata, Yahoo se lupta pe aceasta piata cu Google, compania proprietara celui mai important motor de cautare din lume, ale carei venituri din publicitate au crescut cu 17% in T3. 

Achizitia serviciului BrightRoll este prima tranzactie majora a grupului Yahoo de la vanzarea, in septembrie, pentru 9,4 miliarde de dolari, a actiunilor detinute in cadrul gigantului chinez online Alibaba.