Potrivit unui anunț al retailerului, 101.448 de clienți au vizitat magazinul în prima săptămână de la deschidere, aceștia cheltuind, în medie, 245 de lei pe produsele cumpărate.

Magazinul a înregistrat, totdată, și 1.026 de comenzi online.

În totalitate, vânzările celui de-al doilea magazin, în primele șapte zile de la inaugurare, au fost de 7.861.142 lei (peste 1,6 mil. euro).

Produsele cel mai bine vândute au fost prosoapele de baie LEJAREN (9.042 bucăți), iar la capitolul mobilier, cea mai vândută a fost măsuța de cafea LACK (402 bucăți).

Vizitatorii au cumpărat, totodată, și 61.913 de hot-dogs, generând restaurantului din incinta magazinului vânzări de 902.475 lei.

Suedezii de la IKEA au investit 90 de milioane de euro şi au creat 600 de noi locuri de muncă în cadrul noului magazin din România de pe Bulevardul Theodor Pallady din Capitală, inaugurat pe 24 iunie. Noua unitate are la vânzare 10.000 de produse, este cel mai mare magazin al companiei din sud-estul Europei și al 431-lea în lume.