In ceea ce priveste Romania, "vanzarile au inregistrat o crestere puternica, gratie impactului pozitiv al reducerii TVA la alimente de la 1 iunie". 

In alte parti din Europa, vanzarile Carrefour au crescut cu 4,6% (in Spania) si cu 5,9% (in Italia).

In cazul Frantei, responsabila pentru 40% din cifra de afaceri a grupului, Carrefour a inregistrat al 11-lea trimestru consecutiv de crestere, gratie unui avans de 1,6% comparativ cu T2. 

Pe ansamblu, vanzarile inregistrate de grup in perioada iulie - septembrie 2015 au crescut cu 2,2%, pana la 21,54 miliarde de euro, fata de estimarile analistilor de 21,5 miliarde euro. 

"Europa a devenit in prezent motorul de crestere al grupului", a declarat directorul financiar al Carrefour, Pierre-Jean Sivignon.

Acesta s-a declarat "confortabil" cu estimarile analistilor, potrivit carora, in 2015, Carrefour va inregistra un profit operational de aproximativ 2,45 miliarde de euro. 

Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul 1 in Europa.

In Romania, are 181 de magazine.