Măsurile adoptate în martie în SUA pentru stoparea răspândirii epidemiei au forţat Neiman Marcus să-şi închidă cele 43 de magazine, ceea ce i-a afectat semnificativ vânzările şi veniturile.

Şi alte reţele mari de magazine, cum ar fi JC Penney, ar urma să se confrunte cu aceleaşi probleme, apreciază analiştii.

"Înainte de pandemie, Neiman Marcus Group înregistra progrese solide pentru o creştere sustenabilă şi profitabilă. Totuşi, ca în cea mai mare parte a afacerilor din ziua de azi, ne confruntăm cu dificultăţi din cauza pandemiei, care pun o presiune inexorabilă asupra afacerii noastre", a afirmat directorul general Geoffroy van Raemdonck, potrivit Agerpres.

Lanţul de magazine cu sediul în Dallas, Texas, era afectat chiar înainte de pandemie de povara datoriei şi de concurenţa rivalilor online.

Compania înfiinţată în 1907 şi-a asigurat finanţare de 675 de milioane de dolari de la creditori pentru a finanţa operaţiunile în timp ce încearcă reorganizarea.