Grupul Rewe, al doilea mare jucator din comertul local dupa Metro, a inregistrat in acest an marca Bipa in Romania, brand cu care detine primul loc pe segmentul magazinelor de cosmetice in Austria, si a confirmat interesul pentru o noua lansare in retailul local.

"Suntem interesati de piata romaneasca, cat si de alte tari din regiunea Europei Centrale si de Est, pentru extinderea Bipa. Nu va putem da insa detalii despre o eventuala lansare a retelei in Romania, deoarece acestea nu exista in prezent", a declarat Corinna Tinkler, un purtator de cuvant al grupului Rewe.

Cel mai mare business al Bipa se realizeaza in acest moment in Austria - piata pe care reteaua a raportat in 2009 o cifra de afaceri de 576 mil. euro cu aproape 570 de magazine.

Un magazin Bipa listeaza circa 8.000 de produse, numar similar articolelor din oferta unui supermarket alimentar, iar majoritatea cosmeticelor sunt pozitionate pe segmentele mediu si inferior de pret.

Citeste continuarea in Ziarul Financiar