"Ne asteptam ca anul acesta, de Black Friday, sa avem peste 2,5 milioane de vizitatori si vanzari de 110 milioane de lei, totul intr-un interval de 3 zile, atat in magazine cat si pe pagina web flanco.ro. E un week-end pe care l-am pregatit timp de sase luni, eforturile si investitiile urmand sa se revada in aceste trei zile", a spus Sirbu. 

In 2013, vanzarile Flanco in perioada Black Friday au cumulat 72 milioane de lei, reducerile fiind disponibile numai in magazine. 

"In acest an avem reduceri si pe pagina web. Anticipam ca flanco.ro va avea o pondere de 10% in totalul vanzarilor din intervalul 21-23 nooiembrie", a spus Sarbu. 

El a adaugat ca startul campaniei de reduceri va avea loc vineri, la ora 06:00, in toate cele 87 de magazine, care vor avea program prelungit intre 21 si 23 noiembrie. 

"In toate cele 87 de magazine si pe flanco.ro vom acorda discounturi care ajung pana la 80%, la peste 400.000 de produse in stoc. Totalul reducerilor care vor fi acordate in campania Black Friday depasestae 50 milioane de lei. Cea mai mare reducere, de 50.000 de lei, va fi aplicata unui televizor care costa 149.999 lei", a spus Sirbu. 

Seful Flanco, numit la conducerea companiei in februarie, a spus ca retailerul asteapta Black Friday cu o suprafata de depozitare de trei ori mai mare decat in 2013, respectiv 15.000 mp, si un timp de facturare optimizat in toate magazinele. 

"Avem pregatiti peste 1.100 de consilieri de vanzari si cu 50% mai multe case de marcat fata de 2013. De asemenea, prin intermediul celor trei curieri cu care vom colabora, vrem ca produsele sa ajunga la clienti intr-un interval de cel mult 72 de ore", a spus reprezentantul companiei. 

Flanco Retail opereaza business-ul fostei companii Flanco International si este unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice, cu 87 de magazine in 52 de orase.  Anul trecut, compania a avut vanzari de 137 de milioane de euro.  In primele noua luni ale acestui an, compania a inregistrat vanzari de 480 de milioane de lei (107,9 milioane euro), in urcare cu 10% fata de aceeasi perioada din 2013, segmentul telecom si televizoarele cu diagonala mare, dar si produsele de necesitate (electrocasnicele mari si mici) fiind motoarele de crestere. 

Flanco Retail este controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu.