Noul showroom este primul pe care eMAG il deschide in acest an, iar extinderea va continua si in tara.

In acest fel, eMAG isi propune sa atraga noi clienti, care prefera o experienta de cumparare online si offline. Ei vor putea alege din cele peste 10.000 de produse care vor fi disponibile in stoc aici, reducand astfel timpul de livrare.

Deschiderea noului showroom a atras angajarea a 70 de oameni noi. De asemenea, peste 1.500 de produse si accesorii din categorii precum electrocasnice, electronice, produse si solutii IT, gaming, aparate de ingrijire personala si smart tech vor fi expuse.

In mod special, noul loc le ofera pasionatilor de jocuri un spatiu de gaming dedicat, unde vor putea testa cele mai noi titluri si in care vor fi organizate competitii. 

“Am ales sa deschidem un nou showroom in cel mai populat sector al Bucurestiului pentru a veni mai aproape de clienti cu o experienta foarte buna de shopping, care ii va convinge chiar si pe cei care nu au mai comandat pana acum sa faca primul pas in comertul online. Estimam ca peste 150.000 de comenzi vor fi livrate anual aici. In plus, ne asteptam ca, in cel mult doi ani, acest showroom sa depaseasca vanzarile celui din Crangasi si sa devina cel mai mare din acest punct de vedere”, a declarat Sorin Dinu, Retail Director eMAG.

Clientii care vor plasa in showroom-ul din Titan comenzi de cel putin 2.000 de lei, in perioada 23 – 31 martie 2017, vor beneficia de oferta de 24 de rate fara dobanda, prin eCREDIT.

eMAG a deschis primul showroom in 2008, in Bucuresti, in cadrul Grant Shopping Center din cartierul Crangasi. In prezent, eMAG are showroom-uri proprii in orasele Brasov, Constanta, Craiova, Galati, Oradea, Timisoara, Iasi, Ploiesti si Cluj-Napoca. eMAG mai are doua puncte de livrare proprii, in Baneasa si Pitesti, si inca 202 de puncte de livrare deschise in parteneriat cu Posta Romana.

Fondat in 2001, eMAG este un pionier al pietei de comert online din Romania, devennd lider cu prezenta in Bulgaria, Ungaria si Polonia.