”Începând cu data de 7 decembrie 2020, elefant.ro va oferi clienţilor săi posibilitatea de a comanda produsele preferate cu livrare prin oficiile Poştei Române, în urma unui recent parteneriat semnat între cele două companii”, anunţă compania de stat.

Astfel, reţeaua de puncte de livrare disponibile pentru cei peste 2,5 milioane de clienţi ai elefant.ro, se exinde cu 683 de oficii poştale, aflate pe tot teritoriul ţării.

”Prin intermediul acestui parteneriat cu Poşta Română dorim să oferim tuturor clienţilor elefant.ro acces la opţiuni variate de livrare, indiferent unde se află. Am ascultat mereu vocea clienţilor şi, în ultimul an, am investit o mare parte din eforturile noastre de dezvoltare către îmbunătăţirea experienţei acestora, de la primul click pe site până când intră în posesia produselor comandate”, explică Sergiu Chircă, CEO la elefant.ro.

La nivel de logistică, elefant.ro deţine un centru de fullfilment în apropierea Bucureştiului, a cărui suprafaţă a fost majorată cu 30% în cursul acestui an. În total, compania deţine în prezent peste 8.000 mp de spaţii logistice. Odată cu dezvoltarea centrului de fullfilment, a crescut şi echipa alocată operaţiunilor logistice depăşind în acest moment o pondere de 30% la nivel de companie.

”Contractul cu elefant.ro este extrem de important în strategia Poştei Române de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online. Ne îndreptăm permanent către zona de clienţi netradiţională a Poştei Române, iar parteneriatul cu elefant.ro ne reconfirmă ca avem capacitatea de a ne adapta rapid la schimbările de pe piaţa serviciilor poştale”, a declarat Horia Grigorescu, directorul general al Poştei Române.

Recent, elefant.ro a semnat un parteneriat şi cu easybox pentru utilizarea în procesul de livrare a celor peste 800 de pachetomate deţinute de partenerul său la nivel naţional. Prin cele două parteneriate, elefant.ro ajunge astfel la o reţea totală de peste 1.500 de puncte de livrare, acoperind toate judeţele ţării.

elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, cu peste 2.500.000 de clienţi. Fondat în 2010, Elefant s-a extins şi în afara ţării deschizând o filiala la Chişinău, în Republica Moldova, un magazin online local.

Poşta Română este cel mai mare operator naţional din domeniul serviciilor poştale şi se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor (93,52%) şi Fondul Proprietatea (6,48%). Compania deţine o reţea de peste 5.600 de subunităţi poştale la nivel naţional, distribuind săptămânal peste 11 milioane de trimiteri poştale. Peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.