In perioada iunie - septembrie 2015, veniturile din servicii au urcat cu 1,2%, in timp ce analistii se asteptau la + 0,8%. Este al treilea trimestru consecutiv de crestere, dupa declinul din ultimii trei ani.

Rezultatele exclud impactul achizitiilor si al fluctuatiilor de curs valutar.  

Vodafone a profitat de pe urma redresarii afacerilor din Europa, afectata de razboiul preturilor si de somajul ridicat, precum si de cresterea cererii pentru telefonia mobila in Africa si India.  

Grupul britanic a revizuit in crestere estimarile pentru acest an fiscal, cand ar urma sa inregistreze un profit inainte de taxe, dobanzi, depreciere si amortizare (EBITDA) de 11,7 - 12 miliarde lire sterline, de la 11,5 miliarde lire sterline previzionat anterior.  

Marti, Vodafone a anuntat ca ia in considerare listarea subsidiarei sale din India, care are peste 180 de milioane de clienti.  

Profitul operational in perioada aprilie - septembrie 2015 a urcat cu 1,9%, la 5,79 miliarde lire sterline, depasind estimarile analistilor, de 5,69 miliarde lire sterline.  

"Situatia din Europa se stabilizeaza, sapte din cele 13 piete au inregistrat o crestere a veniturilor din servicii in perioada aprilie - septembrie 2015 si in special sudul Europei arata o redresare solida"', a apreciat directorul general Vittorio Colao. 

Vodafone Romania are peste 9,05 milioane de clienti,in crestere cu 546.000, dupa primul trimestru al anului financiar

Vodafone Romania a inregistrat venituri din servicii in termeni organici de 171,9 milioane euro pentru trimestrul incheiat la 30 septembrie si a ajuns la 9.053.810 de clienti, in crestere cu 546.371, fata de aceeasi perioada a anului trecut, au anuntat, marti, reprezentanti ai operatorului de telefonie mobila. 

Mai mult de 8,432 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile, potrivit rezultatelor financiare ale companiei, transmite Agerpres.  

Abonatii serviciilor Vodafone reprezentau 40,7% din baza de clienti, iar utilizatorii cartelei Vodafone, 59,3%.

Numarul utilizatorilor serviciilor prepaid a crescut cu 0,8 puncte procentuale fata de aceeasi perioada a anului trecut.  

Consumul de date mobile a urcat cu 135,6% in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2015, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.  

"Rata de penetrare a smartphone-urilor in baza de utilizatori a crescut cu 7 puncte procentuale in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2015, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile de smartphone-uri au crescut cu 63% fata de aceeasi perioada a anului trecut", precizeaza operatorul.  

Veniturile din servicii au atins 172,9 milioane euro in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2015, in crestere cu 4%, in termeni organici, fata de aceeasi perioada a anului trecut.