“Într-o industrie extrem de dinamică, precum cea a comunicațiilor, Telekom Romania face eforturi continue pentru a oferi clienților servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive, adaptate nevoilor lor. Compania investește constant în dezvoltarea rețelelor fixe și mobile, oferind astfel clienților tehnologie de ultimă oră. Cu toate acestea, ca urmare a creșterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații, Telekom este nevoită să majoreze tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul fix și mobil. Chiar și în aceste condiții, clienții noștri vor continua să beneficieze de servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive”, a anunțat compania, într-un comunicat.

Astfel, prețul pentru fiecare serviciu fix (voce fixă, internet, TV) și pentru fiecare abonament mobil, pentru clienții rezidențiali, va fi majorat cu 0,42 euro, TVA inclus, (0,35 euro, fără TVA), adică aproximativ 2 lei, începând cu 15 aprilie 2019. Această majorare nu se aplică opțiunilor de televiziune, ratelor la telefoane sau chiriilor de echipamente fixe.

Clienții business vor primi o notificare scrisă în care sunt anunțați, de asemenea, de schimbări aferente contractelor.

“Totodată, ofertele #Netliberare reprezintă angajamentul puternic al Telekom Romania față de piața locală și față de clienții săi, care se pot bucura de servicii mobile sau fixe, cu preturi începând de la 5 euro si abonamente de mobil cu bonus Net 4G nelimitat și fără perioadă minimă contractuală. În plus, conform rezultatelor P3, clienții pot beneficia de o rețea mobilă foarte bună și de 99,5% acoperire 4G în populația urbană și 93% în total populație (urban și rural). Reamintim că Telekom Romania a fost primul operator care a revoluționat piața de telecomunicații prin introducerea ofertelor #Netliberare, fără perioadă minimă contractuală”, a mai precizat compania.

La sfârșitul anului 2018, Telekom Romania a atins pragul comercial de 200.000 de clienți pentru portofoliul Freedom și a investit 200.000 de euro în susținerea a 10 companii românești care au schimbat regulile în industriile în care activează.

Telekom România a anunţat că a înregistrat o scădere de 9% a veniturilor în ultimul trimestru din 2018, până la 242,2 milioane euro, în contextul scăderii veniturilor din servicii fixe, care au fost cu 15,7% mai mici.

Veniturile totale din serviciile integrate fix-mobil au crescut cu 9,1%, pe fondul creşterii numărului de clienţi din acest segment cu 44% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 726.000 de clienţi pentru serviciile convergente.

Potrivit companiei, la 31 decembrie 2018, baza totală de clienţi ai Telekom Romania Mobile era de 4,6 milioane, în scădere cu 2,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 34% din baza totală de clienţi. În segmentul postpaid, numărul total al clienţilor business a crescut cu 9% în T4 2018 faţă de perioada similară a anului trecut

EBITDA ajustată consolidată a scăzut cu 39,5% în ultimele trei luni din 2018, faţă de perioada similară a anului trecut, până la 24,7 milioane de euro, din cauza ajustării provizioanelor pentru clienţi.