Potrivit datelor comunicate joi de operatorul de telecomunicatii, aceasta crestere a fost sustinuta de extinderea bazei de abonati, care a depasit pragul de 5 milioane de clienti.

La 31 decembrie 2016, Orange Romania avea 10,388 milioane clienti, in crestere cu 213.000 fata de trimestrul precedent.

Cifra de afaceri pe intregul an 2016 a companiei Orange Romania a ajuns la 986,8 milioane de euro.

In 2016, Orange a devenit si furnizor de servicii fixe in zona urbana, completand portofoliul existent de servicii de voce si internet mobil, televiziune prin satelit si internet fix prin tehnologia 4G cu servicii fixe de internet de mare viteza prin fibra si televiziune prin cablu.

Serviciile de televiziune prin satelit si cablu, Orange Home TV, au inregistrat in total 333.000 de abonati, cu o crestere de 20,9% in trimestrul al patrulea din 2016 comparativ cu perioada similara a anului anterior.

Numarul de descarcari si actualizari ale Orange TV Go, aplicatia care ofera acces la o gama variata de continut, direct pe telefon sau pe tableta, a depasit pragul de 2 milioane la final de decembrie, in crestere cu 31% fata de anul anterior.

Numarul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go aproape s-a dublat in ultimul trimestru din 2016 fata de aceeasi perioada din 2015.

La final de 2016, Orange a ajuns sa detina cea mai extinsa retea 4G din Romania, acoperind 97% din populatia urbana si 80% din populatia totala a tarii. La 31 decembrie, numarul de clienti 4G ajungea la peste 2,2 milioane, numar dublu fata de finalul anului 2015.

De asemenea, ca urmare a extinderii retelei si a dezvoltarii portofoliului si ofertei de telefoane smart, traficul de internet mobil s-a dublat in 2016 vs 2015, iar traficul 4G a crescut de patru ori.

Principalii concurenti ai Orange pe piata romaneasca sunt Vodafone si Telekom.