Nicholas Pinto este un baiat de 13 ani din Cranford, New Jersey. Suparat ca rotile de la trotineta i se stricau foarte repede, baiatul a creat un design propriu. Cu un imprumut de 2.000 de dolari, luat de la parinti, Pinto a trimis schitele unui producator din California.

Potrivit site-ului Cranford Patch, citat de Huffington Post, producatorul a acceptat sa dea viata proiectului. Asa a luat nastere LB Scoots, brandul sub care astazi Nicholas isi vinde produsele, numele fiind o abreviere de la “Little Boy Scoots”.

In clasa a VIII-a, baiatul castiga deja prima suta de mii de dolari din vanzarea rotilor, dupa un an de la demararea afacerii. Nicolas primeste comenzi inclusiv din Australia, produsele lui fiind cautate pentru durabilitatea de care dau dovada.

Afacerea a luat avant dupa lansarea unei platforme online, iar Pinto a avut grija ca lumea sa afle de rotile sale, facandu-le reclama in parcurile de distractii. Conform clientilor, acestea sunt mai rezistente decat produsele unor nume mari din industrie si costa mai putin.

Mai mult, echipa s-a marit intre timp la cinci persoane, iar firma produce, mai nou, si alte accesorii pentru trotinete. “Am impresia ca alte companii sunt interesate doar de bani. Nu se concentreaza pe calitate. Eu vreau sa ajut copiii sa aiba roti durabile, la preturi accesibile”, spune micul antreprenor.