Fara impactul scaderii tarifelor de interconectare, veniturile din servicii pentru anul financiar 2013-2014 au crescut organic cu 2%.

Raportarea in baza organica reflecta evolutia comparabila, atat din privinta impactului fuziunilor si achizitiilor, cat si a efectului de curs valutar.

Veniturile din servicii pentru trimestrul incheiat la 31 martie 2014 au fost de 173,6 de milioane de euro, in crestere cu 3,8%, in baza organica, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Veniturile totale pentru intregul an financiar s-au situat la 748,5 milioane de euro, in scadere cu 2,2%, in baza organica, fata de anul trecut.

Compania a inregistrat venituri din date mobile in urcare cu 20,5% in trimestrul incheiat la 31 martie 2014, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Pentru intregul an 2013-2014, veniturile din date mobile au crescut cu 25,1%, fata de anul financiar anterior.

Profitul inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare (EBITDA) a atins valoarea de 248,4 de milioane de euro pentru intregul an 2013-2014. EBITDA ca procent din venituri a fost de 33,2%, in scadere cu 2,8 puncte procentuale, comparativ cu anul trecut.

Compania avea in martie, sfarsitul trimestrului al patrulea si al anului fiscal 2013-2014, 8,186 milioane de clienti, cu 129.000 mai putini decat 8,315 milioane la sfarsitul lunii decembrie, cand s-a incheiat trimestrul al treilea.

Dintre acestia, 59,5% sunt utilizatori de cartele preplatite, iar restul clienti pe baza de abonament.

Comparativ cu sfarsitul anului fiscal 2012-2013, cand numarul total de clienti se situa la 8,081 milioane, compania a inregistrat un avans de peste 100.000 de clienti.

Rata de penetrare a terminalelor smartphone in baza de clienti a crescut cu 4,4 puncte procentuale, in trimestrul incheiat la 31 martie 2014, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Venitul mediu pe utilizator s-a situat la 6,3 euro in trimestrul al patrulea al anului fiscal, perioada ianuarie-martie, comparativ cu 6 euro in acelasi interval al anului anterior si 6,4 euro in trimestrul al treilea, perioada octombrie-decembrie.

Vodafone Romania este o divizie a grupului britanic Vodafone, cu aproximativ 434 de milioane de clienti la 31 martie 2014.