În trimestrul doi din 2020, veniturile companiei s-au situat la 2,24 miliarde de dolari, depăşind estimările analiştilor, care au mizat pe 2,18 miliarde de dolari.

La divizia Uber Eats, veniturile au fost mai mult decât duble, ajungând la 1,2 miliarde de dolari, stimulate de cererea în creştere pentru livrări la domiciliu în timpul pandemiei, potrivit Agerpres.

De asemenea, în perioada aprilie-iunie 200, Uber a înregistrat pierderi nete de 1,8 miliarde de dolari şi pierderi operaţionale ajustate de 837 milioane de dolari.

Serviciile de ride-hailing se redresează în funcţie de capacitatea diferitelor ţări de a ţine sub control extinderea pandemiei. Până acum redresarea a fost condusă de Asia, excluzând India, a afirmat directorul general al Uber, Dara Khosrowshahi.

Cererea pentru serviciile Uber s-a îmbunătăţit în Germania, Franţa şi Spania.

"Extinderea noastră pe plan global rămâne un avantaj imens", a explicat Khosrowshahi.

Numărul utilizatorilor activi ai platformei din cele 69 de ţări în care Uber operează aproape s-a înjumătăţit, de la 99 milioane la 55 milioane.

Anterior, Uber anunţase că serviciul său de livrări Uber Eats îşi va înceta operaţiunile în Cehia, Egipt, Honduras, România, Arabia Saudită, Uruguay şi Ucraina începând cu data de 4 iunie. În schimb, operaţiunile care vizează serviciile de transport oferite de Uber în Cehia, Egipt, Honduras, România, Arabia Saudită, Uruguay şi Ucraina nu sunt afectate de această decizie.

Compania Uber a fost fondată în 2009 în Statele Unite ale Americii. Uber activează pe piaţa din România din februarie 2015, în Bucureşti, şi s-a extins în 2016 în oraşele Cluj, Braşov şi Timişoara. România este a doua piaţă ca mărime în regiunea central şi est europeană, după Polonia, şi a cincea din Uniunea Europeană.