La 31 martie 2014, Orange avea 10,394 milioane clienti in Romania, noteaza compania intr-un comunicat remis Incont.ro. Pentru sfarsitul anului trecut, compania a raportat 10,4 milioane de clienti.

Traficul de internet mobil a crescut cu 44% in primul trimestru fata de perioada corespunzatoare a anului trecut, pe fondul cresterii numarului de clienti care utilizeaza acest serviciu, precum si ca urmare a vanzarilor mai mari de smartphone-uri, care au avansat cu 45%, se arata intr-un comunicat transmis, marti, de Orange Romania.

Extinderea serviciilor 4G a contribuit, de asemenea, la cresterea traficului de internet mobil, inclusiv streaming audio si video.

Astfel, veniturile din servicii de date obtinute de Orange in Romania au urcat cu 25% in perioada analizata, potrivit unei prezentari a grupului francez.

"Rezultatele financiare inregistrate in primul trimestru al anului continua tendintele manifestate in anii anteriori si confirma interesul romanilor pentru servicii de ultima generatie. Faptul ca tot mai multi clienti, de toate varstele, descopera avantajele accesului la informatii oriunde si oricand, prin internetul mobil, este incurajator. Astfel, Orange isi propune sa le ofere clientilor sai cea mai buna experienta de utilizare a serviciilor sale in era digitala, bazata pe o retea performanta, acum cu o prezenta 4G in toata tara, pe o oferta diversificata de servicii si produse, disponibile intr-o puternica retea de distributie extinsa, atat on-line cat si off-line", a declarat in comunicat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.

La nivel global, grupul francez Orange a inregistrat in primul trimestru venituri de 9,8 miliarde euro, in scadere cu 3,8%, in baza comparabila, fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului trecut. Profitul EBITDA (inainte de dobanzi, taxe, deprecieri si amortizari) a coborat usor, la 3 miliarde de euro.