Ultima decizie a Poştei Române de a trimite toate coletele în oficiile vamale indiferent de cât de mică este valoarea lor i-a înnebunit pur şi simplu pe oameni. Mulţi sunt nevoiţi să bată zeci de km şi să piardă o zi întreagă. Mai toate reclamaţiile clienţilor au în prim plan haosul, aroganţa şi nepăsarea angajaţilor.

Poştă Română se joacă cu timpul şi cu nervii noştri şi ne oferă servicii execrabile. Aşa se explică de ce compania are tot mai puţini clienţi şi tot mai multe reclamaţii. Oamenii s-au săturat, pur şi simplu, de haosul din oficii, de răspunsurile acre, de neputiinta funcţionarilor, dar mai ales de orele lungi petrecute la cozi.

Domnul Stănescu aşteaptă de o lună un colet. ”Un serviciu în România mai prost decât al poştei nu există. Nu sunt organizaţi”, susţine el.

Adevărul e că, la Poştă Română, avizarea unui colet - comandat dintr-o ţară din afara spaţiului european - durează mai mult decât transportul pachetului în sine, până în România.

Un colet trimis cu vaporul din China, până la Constanţa, parcurge 14.000 de kilometri în 2 săptămâni. Din port însă, până la Otopeni, şi mai apoi până în Bucureşti, la Biroul de Schimb Internaţional din Giuleşti, mai face încă pe atât, pe o distanţă de 60 de ori mai mică.

Într-un cuvânt, haos că la noi, la nimenea. Şi cum poşta deserveşte aproape 20 de milioane de oameni şi mulţi sunt aceia care se plâng de servicii, o echipa de la Inspectorul Pro a făcut un experiment.

Continuarea pe www.stirileprotv.ro.