Clienţii nu vor suporta costuri în urma acestei situaţii, în comisioane sau taxe.

"Luni, 8 octombrie, puţin după ora 14:00, ING Bank România a identificat dublarea unor tranzacţii realizate cu cardul şi procesate în această zi. Banca a identificat situaţiile urgente ale unor clienţi şi a discutat cu aceştia pentru a corecta tranzacţiile şi a regla punctual contul clienţilor cât mai repede cu putinţă. Eroarea a fost confirmată ca fiind una operaţională, fără impact asupra altor procesări ale băncii. Clienţii nu vor suporta costuri în urma acestei situaţii, în comisioane sau taxe. Toate tranzacţiile au fost corectate şi sumele reglate până la ora 21:00 ale aceleiaşi zile. În urma acestei situaţii a crescut considerabil volumul de trafic în platforma de internet banking ING Home'Bank, ceea ce a dus la un acces mai dificil în aplicaţie. ING Bank regretă sincer disconfortul pe care clienţii l-au resimiţit în aceste ore şi ia măsurile necesare pentru a preveni astfel de incidente pe viitor", precizează sursa citată.

În cursul zilei de luni, banca a informat, pe propria pagină de Facebook, că o parte dintre tranzacţiile realizate în acest weekend de clienţii ING au fost dublate, situaţia fiind cauzată de o eroare operaţională în care fişierele de tranzacţii au fost încărcate de două ori.

Aceştia au subliniat că, din cauza volumului încărcat de apeluri, liniile de suport nu funcţionează în parametrii normali.

De asemenea, pe site-ul băncii, la Starea Serviciilor, era specificat faptul că serviciile ING Home'Bank Web, ING Home'Bank Mobile şi Call Center au o "disponibilitate parţială".

ING Bank România a raportat în primul semestru un profit brut de 389 milioane lei, mai mare cu 89 milioane lei comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, şi un profit net de 345 milioane lei, potrivit unui comunicat al băncii.

Numărul clienţilor activi a crescut cu mai mult de 155.000 în ultimele 12 luni, ajungând la 1,2 milioane de clienţi activi. Numărul clienţilor cu salariul la ING a crescut cu mai bine de 145.000, o creştere de 23% într-un ritm mai alert decât cel general al clienţilor activi, care a fost de 15% de la un an la altul. Modelul digital implementat în ultimul an a dus la un procent record de 60% de interacţiuni online cu clienţii care încasează salariul la ING.