Potrivit sursei citate, L'Oréal a cerut bancii Lazard sa studieze optiunile posibile pentru The Body Shop, insa cea mai probabila varianta este vanzarea completa. L'Oréal ar urma sa dea joi publicitatii rezultatele pentru anul 2016 si se asteapta ca grupul sa confirme ca analizeaza o astfel de tranzactie.

L'Oréal a cumparat lantul de magazine The Body Shop in urma cu 11 ani cu suma de 945 de milioane de euro, in dorinta de a avea acces la piata in crestere a produselor cosmetice pe baza de ingrediente naturale.

Lantul The Body Shop numara peste 3.000 de magazine in 66 de tari, iar vanzarile sale au scazut cu 0,9%, pana la 967,2 milioane de euro, la o marja operationala de 5,7%, net inferioara celei de 17,4% pentru ansamblul grupului.

In prezent, L'Oréal mizeaza pe produsele de ingrijire a pielii, astfel ca, luna trecuta, a achizitionat trei marci de ingrijire a pielii de la grupul canadian Valeant Pharmaceuticals cu suma de 1,3 miliarde de dolari, dupa ce, anul trecut, a cumparat marca americana IT Cosmetics cu 1,2 miliarde de dolari.