”In Vestul Europei exista de pe acum tendinta de a avea statii specializate doar pentru livrarea de combustibil, fara personal. In viitor, vom vedea benzinarii care vor oferii servicii bancare, restaurante, masaj pentru soferii pe autostrazi, in pauze, dar si alte servcii”, a afirmat Baltatu, citata de News.ro.

La randul sau, directorul general al SOCAR Romania - filiala locala a companiei petroliere azere de stat SOCAR -, Hamza Karimov, a afirmat ca, in viitor, benzinariile vor fi de doua tipuri: cele localizate pe autostrazi si cele aflate in orase.

”Opinia mea este ca viitorul este o benzinarie fara serviciu, pentru ca in oras ar trebui sa fie dimensiune mare, trebuie sa ai spatiu”, a spus Karimov, care considera ca nu se justifica o investitie mai mare, avand in vedere preturile ridicate ale terenurilor raportat la incasari.

Managerul SOCAR Romania a mentionat ca obtinerea unei autorizatii de constructie pentru o benzinarie in Romania poate dura pana la doi ani.

Si Mariana Gheorghe, directorul general al OMV Petrom, declaraa, saptamana trecuta, ca analizeaza o colaborare cu Auchan, pentru dezvoltarea unui parteneriat cu grupul de retail.

"Vrem ca in reteaua de statii Petrom sa crestem oferta pentru clientii nostri prin parteneriate, cum ar fi cu Auchan. Este un proiect in stadiul de pilot", a spus Gheorghe, precizand ca nu poate da deocamdata mai multe detalii pe acest subiect.

Intrebata de ziaristi daca Petrom intentioneaza sa construiasca benzinarii in parcarile magazinelor Auchan, ea a raspuns: "Nu, va fi invers, magazinele Auchan vor fi in benzinariile Petrom".