Următorul pas în demersurile oficiale de listare la bursă îl reprezintă susținerea cererii de admitere în fața Comisiei de Admitere la Tranzacționare a Bursei de Valori București. Reprezentanții companiei 2Performant se așteaptă ca acțiunile să intre la tranzacționare până la finalul acestui an. Acțiunile vor fi tranzacționate sub simbolul 2P, a anunțat compania.

În luna iulie a acestui an, compania și-a anunțat intenția de listare pe piața AeRo a Bursei de Valori București și colaborarea cu Goldring, unul dintre cei mai activi brokeri pe piața românească de capital. Direct conectată la accelerarea semnificativă a comerțului online în această pandemie și la evoluția marketingului digital, compania de tehnologie 2Performant are un potențial ridicat de creștere.

Pentru primul semestru al anului 2020 compania a raportat o creștere a cifrei de afaceri cu 37,5% față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la peste 9 milioane de lei. Totodată, compania a generat în aceeași perioadă vânzări pentru clienții săi cu 54,1% mai mari, în valoare de peste 27 milioane de euro (TVA inclus). Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, indicele EBITDA a crescut în semestrul 1 cu 129%.

Listarea tehnică la BVB reprezintă primul pas din strategia de finanțare prin instrumentele oferite de Bursă, pe termen lung, prin care 2Performant își propune să își consolideze și dezvolte business-ul și să capteze cât mai mult din creșterea comerțului online.

Structura actuală a acționariatului este formată din 44 de acționari, dintre care: Dorin Boerescu, CEO și acționar major 2Performant (38,7%), Radu Spineanu, fondator 2Performant (10,1%), Sergiu Neguț, membru în boardul consultativ 2Performant (7%). Business-ul 2Performant este în prezent condus de Dorin Boerescu (CEO), Irina Dumitrașcu (CTO), Bogdan Aron (CFO) și are un board consultativ format din Sergiu Neguț (investitor și co-fondator Fintech OS), Vladimir Oane (antreprenor și co-fondator Deepstash) și Matei Pavel (antreprenor, investitor și co-fondator T-Me Studios).

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă, operează și monetizează 2Performant.com - platformă integrată de marketing afiliat și influencer marketing. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliați și influenceri, cu care pot lucra prin cele două modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat și influencer marketing. Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar aproximativ 4,5 milioane de clickuri pentru clienții din portofoliu.

Cu o activitate de 12 ani, compania este cea care a lansat în România prima rețea de marketing afiliat sub denumirea 2Parale.ro. Trei ani mai târziu a urmat intrarea în piața din Bulgaria. În 2016 platforma și operațiunile migrează pe 2Performant.com, o nouă soluție tehnică și un mod nou de operare care pun accentul pe self-service și prepay ca soluție de plată. Compania a investit până acum peste 1 milion de euro în tehnologie pentru creșterea performanțelor, eficientizarea proceselor, lansarea unei platforme de influencer marketing, ușurarea și îmbunătățirea experienței de utilizare (UX & UI).

2Performant a reușit să intermedieze prin platforma de marketing afiliat vânzări în valoare de peste 200 de milioane de euro, prin mai mult de 400 de milioane de clickuri, pentru peste 600 de jucători din eCommerce din România și din regiune, din peste 30 de industrii.