In ultimul trimestru al anului precedent s-au inregistrat cele mai bune rezultate. La nivelul intregului an 2011, cota de piata medie a retailerului a fost de 11%. 

"Evolutia Flanco se explica atat prin castigarea de cota de piata, cat si prin generarea de business nou, ca urmare a implementarii unor campanii de marketing atractive. De asemenea, extinderea suprafetei de vanzare pana la 41.500 metri patrati si plasarea noilor magazine in centre comerciale cu trafic mare au contribuit la dezvoltarea business-ului Flanco in 2011", a declarat directorul de marketing al Flanco, Violeta Luca

Flanco a continuat in 2011 sa se concentreze pe eficientizarea activitatii de retail, vanzarea medie pe metru patrat atingand valoarea de 3.000 de euro, in comparatie cu 2.500 euro in 2010.  Suprafata de vanzare medie a retailerului in 2011 a fost de 36.600 metri patrati, in crestere cu 15% fata de anul precedent.

Valoarea bonului de casa in magazinele Flanco in 2011 a crescut cu 16%, la 115 euro (inclusiv TVA). 

De asemenea, anul trecut, echipa Flanco s-a extins de la 600 de angajati in ianuarie pana la 870 de angajati in decembrie.  In anul 2011, Flanco a deschis 14 magazine noi, in urma unei investitii de peste 8,5 milioane de euro (inclusiv stocuri). 

Retailerul estimeaza pentru primul trimestru din acest an o crestere a afacerilor cu 40% fata de perioada similara din 2011, precum si atingerea unei cifre de afaceri de 140 de milioane de euro pentru intregul an 2012, informeaza Mediafax.

Potrivit datelor Flanco, piata locala de retail electroIT a atins o valoare de circa 1,1 miliarde de euro, in usoara crestere fata de 2010.  In acest an, retailerul estimeaza ca piata de profil va atinge valoarea de 1,25 miliarde de euro.

Flanco Retail opereaza business-ul fostei companii Flanco International si este unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice. 

Flanco International a intrat in insolventa in 2009, dupa ce ING Bank Romania a declansat procedura de executare silita.