La inceputul anului precedent, compania a anuntat ca obiectiv pentru 2012 atingerea unei cifre de afaceri de 140 milioane de euro, de la 110 milioane de euro in 2011.

Potrivit datelor companiei, piata de electroIT din Romania a urcat cu 5% comparativ cu 2011.

"Flanco a obtinut o crestere de 25% a cifrei de afaceri, gratie investitiilor in modernizarea retelei de magazine, in dezvoltarea echipei si in managementul portofoliului de produse, atingand astfel obiectivul propus pentru 2012. Rezultatele obtinute confirma faptul ca modelul nostru de business si strategia de pozitionare alese sunt oportune si ne diferentiaza pe o piata in care eroziunea preturilor si strategia «copy-paste» au fost singurele metode de stimulare a vanzarilor din ultimii ani", a declarat directorul general al companiei, Violeta Luca (foto), potrivit Mediafax.

Flanco a investit peste 2,5 milioane de euro in reteaua de magazine, atat in modernizarea, remodelarea si extinderea unor spatii deja existente, cat si in deschiderea unor magazine noi in orase precum Iasi, Sibiu, Cluj, Oradea, Ploiesti, Deva, Targoviste sau Bucuresti.

In prezent compania detine o retea de 78 de magazine, cu o suprafata totala de peste 44.500 metri patrati, in care isi desfasoara activitatea 900 de angajati.

"Daca in ceea ce priveste cifra de afaceri si cota de piata Flanco este pe locul doi in topul celor mai mari retaileri, in privinta randamentului vanzarilor/mp suntem pe locul unu, acesta fiind un indicator extrem de valoros pentru o companie care isi doreste in primul rand sa fie rentabila si eficienta", a aratat Luca.

Astfel, pe o suprafata totala de vanzare mai mare cu 10% decat in anul 2011, compania a inregistrat vanzari mai mari cu 25%, crescand rentabilitatea vanzarii/mp la peste 3.200 euro.

Flanco Retail opereaza business-ul fostei companii Flanco International.