Raportul de cercetare arata ca 79 la suta dintre adolescenti intra zilnic pe internet iar unu din patru tineri, cu varste cuprinse intre 14 si 21 de ani, participa in actiuni de voluntariat organizate de ONG-uri sau de branduri.

Bauturile carbogazoase au cea mai mare incidenta de consum saptamanal, dar si cea mai mare concurenta pentru gusturile tinerilor.

Din raportul de cercetare mai rezulta ca opt la suta dintre tineri detin o consola de jocuri iar baietii sunt mai predispusi decat fetele sa isi cumpere telefone tip smartphone, cinci la suta dintre adolescenti detinand un iphone.

Cea mai iubita echipa locala de fotbal este Steaua Bucuresti, iar din strainatate, FC Barcelona, mai rezulta din raportul de cercetare.

Unu din doi tineri romani ar pleca din tara in eventualitatea unui castig mai mare, iar religia a ajuns sa le ofere o explicatie credibila despre lume si viata in general, nefiind pe cale de disparitie pentru adolescenti.

Profilul urban de marketing a fost realizat in trei etape, in perioada mai - noiembrie 2011, pe un esantion de 900 de respondenti reprezentativi pentru populatia de 14-21 ani din mediul urban, etapa calitativa s-a desfasurat in intervalul mai - iulie 2011 si a fost precedata de faza pregatitoare.

Initiativa raportului de cercetare apartine Brennan Research & Consultants si Quantix Marketing Consulting.