Prin intermediul cupoanelor de reducere, 60.000 de persoane au mers la munte in Romania, 20.000 la mare, 24.000 in Italia si 16.000 in Bulgaria. De asemenea, 6.000 au vizitat Parisul, iar 4.000 au fost in excursie la Venetia.

Datele centralizate de www.redutti.ro arata ca s-au facut 45.000 de manichiuri si doua milioane de minute de masaj, iar 50.000 de romani au fost la stomatolog, in timp ce 22.000 de persoane si-au verificat vederea dupa ce au achizitionat vouchere.

Cupoanele de reduceri au fost utilizate si pentru cumpararea a 684 de tablete Kindle, spalarea unui numar de 20.000 de autoturisme si efectuarea de revizii pentru 6.000 de masini.

Totodata, romanii au platit in acest mod 240.000 de mese la restaurant, 28.000 s-au reapucat de fitness, 11.500 au fost la biliard si 8.000 au inceput cursuri de dans, potrivit datelor www.redutti.ro.

Din cei peste 3.000 de comercianti care au participat la sistemul de plata prin vouchere, 62% au rulat cel putin doua oferte, pe cand 30% au ofertat de cel putin cinci ori.

Potrivit www.redutti.ro, un numar de 935 de cupoane de reduceri sunt disponibile pe 129 de site-uri de profil. Site-ul este administrat de Redutti Tutti SRL Bucuresti.

"De-a lungul anului au aparut in medie de 10 noi site-uri de reduceri in fiecare luna, ajungandu-se acum la aproape 90 de asemnea site-uri de reduceri active. Numarul ofertelor publicate de toate aceste site-uri creste de la o luna la alta in mod constant", spun si reprezentantii agregatorului Adulmec.ro

"Totalul pietei reducerilor colective in 2011, conform datelor afisate de site-urile partenere, se ridica la valoarea de peste 19 milioane de Euro", spun cei de la Adulmec.ro