Uzina Dacia din Romania va ramane principala unitate de productie, cu o capacitate de aproximativ 150.000 de Duster pe an.

In Rusia, capacitatea va fi de 60.000 de unitati, la fel ca in Brazilia. Pentru Columbia si India, Renault prevede un volum de fabricare de 20.000 si respectiv 30.000 de autovehicule Duster pe an. In India, modelul va fi construit la o noua uzina a alientei Renault-Nissan.

Pentru a face loc productiei Duster la uzina de la Mioveni, Dacia a transferat o parte din facilitatile de productie ale Logan si Sandero in Maroc, desi forta de munca este mai scumpa acolo.

Les Echos caracterizeaza modelul Duster ca fiind o masina "cameleon", cu cel mai redus pret de pe piata 4X4, cu aceleasi motoare ca toata familia Logan, puntea din spate imprumutata de la unele versiuni Nissan, plafonul de la Mégane 2 si piesele aranjate pentru o cat mai mare economie.

In Franta au fost inregistrate 4.000 de comenzi pentru Duster in ultimele doua saptamani, precizeaza publicatia.

Duster, primul SUV al Dacia, a fost lansat in Romania pe 18 martie, iar modelul poate fi comandat in toata reteaua de dealeri, la preturi de baza cuprinse intre 10.500 de euro si 15.600 de euro, cu TVA inclus, in functie de versiune.