Englezii dau ca exemplu Volkswagen, care a achizitionat la inceputul anilor ‘90 marca Skoda, care pe anumite segmente concureaza "de la egal la egal" cu marca germana, cu toate ca planul este ca brandul ceh sa fie amplasat cel putin teoretic sub VW.

Riscul de canibalizare dintre Dacia si Renault vine in contextul in care gama Logan continua sa se extinda in fiecare an, modelele devenind tot mai bine echipate.

Cel de-al doilea risc cu care se con­frunta cei de la Renault in ceea ce priveste Dacia este "ieftinirea" brandului, potrivit lui Engelbert Wimmer de la PA Consulting, citat de Financial Times.

Acest fenomen poate avea loc pe pietele unde modelele din gama Logan sunt comercializate sub brandul Renault, cum este cazul Rusiei. Pe de alta parte, oficialii Renault sustin ca "Dacia va ramane in continuare low-cost si foarte competitiva in ceea ce priveste pretul modelelor din gama", potrivit lui Gerard Detourbet, directorul programului "entry level" din cadrul Renault, care include modelele din gama Logan, in cadrul unui interviu acordat Financial Times.

Citeste continuarea in Ziarul Financiar