"Noul Duster, care nu trebuie confundat cu oribilul Duster vechi, este un fel de automobil off-road soft produs in Romania sub egida Renault (si putin a Nissan).Il conduc de ceva timp. Cred ca este bun", declara May intr-un comentariu publicat de The Telegraph.

Intr-adevar, nu este foarte captivanta, si este destul de simpla, continua prezentatorul Top Gear. Finisarile interiorului sunt rudimentare, iar dotările de baza nu cuprind absolut nimic in afara de acele lucruri necesare pentru completarea interfetei dintre om si masina, precum un volan si niste pedale.

"Insa, spre deosebire de alte autoturisme ieftine, nu iti da senzatia ca este un produs al unei natiuni care nu s-a obisnuit inca cu constructia de masini si ca are ca public tinta oameni care nu s-au obisnuit inca sa detina asa ceva, cum pareau Datsun-urile cand eram eu copil si cum se comporta Hyundai-ul Pony cativa ani mai tarziu. In final, Duster-ul este facut de Renault, are motorizari adecvate si se conduce cum trebuie", apreciaza May.

Cand va sosi in Marea Britanie, ar trebui sa porneasca de la sub 11.000 de lire sterline, pret pentru care nu poti cumpara nici macar un Ford Fiesta standard, noteaza realizatorul.

"Insa ceea ce dezvaluie cel mai intens, totusi, este ca producatorii auto mari, mainstream, au pierdut din vedere arta de a construi o masina cu adevarat basic (de bază - n.r.), ietina dar in acelasi timp acceptabila tehnic. Vedem Fiat-ul 500 ca pe o masina mica fara prostii inutile, dar pare o poseta de fite pe langa asta (Duster - n.r.). Pana si Panda-ul (Fiat) pare ca exagereaza. Si aceste masini sunt mititele. Duster-ul poate gazdui decent cinci pasageri, are un portbagaj mare si toate cele", continua prezentatorul Top Gear.