Vanzarile Cayenne reprezinta in prezent circa jumatate din livrarile companiei germane.  Decizia a fost luata in cadrul unei reorganizari mai ample a productiei la nivelul Porsche, dar si a grupului Volkswagen, care detine marca. 

In prezent, multe dintre componentele Cayenne, inclusiv caroseria, sunt fabricate la Bratislava, dar asamblarea se face la uzina Porsche din Leipzig. 

Cele mai multe companii auto germane au renuntat la ideea de a produce in Germania toate masinile si au deschis fabrici in strainatate pentru a fi mai aproape de pietele emergente si pentru a profita de costurile mai reduse. 

Porsche a rezistat o buna perioada acestui trend, intrucat eticheta "Made in Germany" a fost considerata o componenta esentiala a identitatii companiei si strategiei de marketing. 

Cumparatorii de masini din tarile emergente sunt dispusi sa plateasca preturi mai mari pentru produse de calitate din tari precum Germania, Marea Britanie si Italia, iar producatorii de masini de lux sunt in multe cazuri reticenti sa-si deschida fabrici in tari cu economii emergente.  Astfel, Volkswagen a ales anul trecut sa cheltuiasca 800 de milioane de lire sterline pentru modernizarea unei fabrici astfel incat masinile Bentley sa ramana in continuare "Made in Britain", desi ar fi putut construi mai ieftin masina in Slovacia. 

Grupul italian Fiat, proprietarul Maserati, s-a angajat de asemenea, in pofida costurilor, sa investeasca in fabricile din Italia. 

Fabrica Volkswagen din Bratislava produce SUV-urile mari ale grupului german, precum Touareg si Audi Q7, iar alocarea productiei Cayenne in acelasi loc ar conduce la reduceri de costuri, inclusiv cu forta de munca.