Profitand de popularitatea Cayenne, cel mai bine vandut model Porsche in China, compania germana va promova noul Macan si va dubla numarul de dealership-uri din China in 2014, a declarat Helmut Broeker, directorul Posche pentru piata chineza, intr-un interviu pentru Bloomberg.

Porsche mizeaza pentru 2014 pe vanzarile din China, care va deveni cea mai mare piata de desfacere pentru constructorul german.

Succesul modelului Cayenne se datoreaza cresterii puternice a cererii pentru SUV-uri in ultimii ani, modelul de teren fiind cea mai bine vanduta masina Porsche pe piata chineza.

Porsche a inceput de asemenea sa preia comenzi pentru supercarul 918 Spyder, care va costa in China 2,2 milioane de dolari dupa includerea taxelor.

Compania nu intentioneaza sa urmeze exemplul altor producatori auto prin deschiderea de fabrici in China pentru a evita taxele de import, deoarece clientii platesc pentru un automobil creat si fabricat in Germania, a mai afirmat Broeker.

Porsche va deschide anul viitor la Shanghai, in apropierea complexului de Formula 1, un centru de training pentru soferi, cu circuit si poligon auto.