Porsche face senzatie cu un concept electric cu forme fluide si futuriste - "Mission E".

Iar Audi prezinta un prototip botezat "e-tron quattro", care prefigureaza "cross-over"-ul asteptat pentru 2018. 

Ambele promit motoare electrice cu o autonomie de 500 kilometri. Si reprezinta provocarea grupului Volskwagen pentru Tesla, marca "amiral" din flotila masinilor electrice si vedeta la burse.

Pe de alta parte, americanii de la Tesla pregatesc noi oferte. Pe langa modelele S si X, care costa intre 70.000 si 140.000 de dolari, patronul Elon Musk, a promis, in doi ani, o berlina. Va avea pretul de pornire 35.000 de dolari si va fi tot electrica.

La randul lor, Nissan, Toyota, Mercedes si BMW au venit la Frankfurt cu modele "prietenoase" cu mediul inconjurator.

Carlos Ghosen, director general Renault - Nissan: "Avem masini cu emisii zero, tehnologii care reduc foarte mult poluarea, avem tot ce trebuie pentru a transforma transportul auto. Totul depinde acum de optiunea clientului."

Dincolo de sectorul "emisii zero", o avalanasa de SUV-uri "de oras" s-a revarsat asupra Salonui de la Frankfurt. Un exemplu este luxosul Bentley Bentayga, cu un bar bine garnisit cu sampanie fina in portbagaj.

Printre noutatile salonului, Renault Mégane 4 si Opel Astra 5 sunt provocarile pentru Volkswagen Golf, campioana la vanzari in Europa.

La randul sau, Dacia a venit la Frankfurt cu noul model Duster, editia 2016 si prezinta noua cutie de viteze Easy-R.