Din totalul de 33 de marci analizate, 17 au inregistrat cresteri, iar restul scaderi. Printre marcile cu evolutie negativa s-a situat si liderul pietei, Volkswagen, cu un declin de 5,1%, la 55.525 unitati. Cota de piata a Dacia s-a situat in iulie la 1,6%. Inmatricularile marcii Renault, care face parte din grupul cu acelasi nume, alaturi de Dacia, au avansat cu 4,6%, la 9.023 unitati. Marca Renault are o cota de piata de 3,6%.

In primele sapte luni ale anului, vanzarile Dacia in Germania au urcat cu 6,3%, la 27.601 unitati, pe o piata in scadere cu 6,7%, la 1,76 milioane de unitati. Noua marci din totalul de 33 analizate au avut o evolutie pozitiva in intervalul ianuarie-iulie.

Volkswagen a consemnat o scadere de 8,5% in primele sapte luni, la 380.473 unitati. Marca germana are o cota de piata de aproape 22% atat in primele sapte luni, cat si in iulie. Inmatricularile Renault au scazut cu 10%, la 57.934 autoturisme.
Germania a fost anul trecut a doua mare piata pentru Dacia, dupa Franta.

Inmatricularile Dacia in Franta au crescut cu 6,1% in iulie , la 9.682 unitati, in timp ce piata franceza a avansat usor, cu 0,9%, la 150.248 unitati. In primele sapte luni, vanzarile Dacia in Franta au crescut cu 8,6% raportat la perioada similara a anului trecut, la 54.610 unitati. Piata franceza a scazut la sapte luni cu 9,7%, la 1,08 milioane de unitati.

Vanzarile Dacia la nivel global au crescut anul trecut cu 4,8% fata de 2011, la 359.822 autovehicule, din care putin peste 6% au fost comercializate in Romania, unde compania s-a mentinut totusi lider, iar cele mai mari piete de desfacere au ramas Franta (23,4%), Germania (13%), Algeria, Turcia si Italia.

Franta a dominat in 2012 topul vanzarilor Dacia pe tari, cu 84.522 unitati comercializate, urmata de Germania, cu 46.590 unitati si de Algeria, cu 41.710 vehicule. Topul vanzarilor externe este continuat de Turcia - 28.964 autovehicule, Italia - 26.832 si Spania - 17.847.