In B-Max, scaunul pasagerului din fata poate fi botezat "Locul supravietuitorului", nu al “mortului", pentru ca masina a obtinut punctajul maxim la protectia pasagerului, la impactul frontal.

Acelasi test arata ca si soferul este protejat, inclusiv la nivelul genunchilor si al femurului. Iar in cazul copiilor mici, bine fixati in scaunele speciale, testul a constatat ca miscarile lor au fost limitate de centurile de siguranta.

Acelasi lucru s-a intamplat si la impactul lateral, atat cu un obstacol fix care simuleaza un stalp in caz de derapaj, cat si cu un berbec care simuleaza lovirea din lateral de un alt vehicul.

Rezultatele obtinute plaseaza masina craioveana la nivelul unor marci faimoase pentru siguranta lor. Astfel, masina a luat 92 la suta din punctajul maxim pentru protectia pasagerilor adulti si 84 la suta pentru cea a copiilor. Cel mai slab punctaj, 67 la suta, a fost pentru protectia pietonilor, dar testele au aratat ca adultii risca lovituri mai grave decat copiii.

Interesant este ca B-Max a obtinut aceste rezultate foarte bune, inclusiv la impactul lateral, desi nu are stalp de mijloc.

La Craiova au fost deja produse peste 3.000 de automobile B-Max, iar Ford va accelera ritmul de fabricatie de la 50 la 200 de masini pe zi.