Modelul Duster este produs in cinci fabrici, sub brandurile Renault si Dacia, fiind comercializat in peste 100 de tari.

"Duster este o poveste de succes. Sub brandul Renault, raspunde perfect cerintelor clientilor internationali si contribuie la extinderea grupului pe pietele emergente. In acelasi timp, versiunea Dacia, comercializata in Europa si pe pietele din bazinul mediteranean a atras cu succes o noua clientela datorita designului si a calitatilor reale de masina de teren la un pret accesibil", a declarat Arnaud Deboeuf, director al Programului Entry al grupului Renault, scrie Mediafax.

Potrivit Renault, faptul ca au fost vandute 1 milion de vehicule Duster in numai patru ani scoate in evidenta succesul modelului.

Sub marca Renault sunt comercializate vehicule Duster adaptate la climatul rece din Rusia, o versiune care functioneaza cu mai multe tipuri de carburanti, in Brazilia, iar pentru India o versiune cu volanul pe dreapta.

Versiunea sub marca Dacia este la fel de populara, datorita interiorului spatios, precum si a calitatilor de vehicul de teren, se arata in comunicatul Renault.

Cele mai mari piete ale Duster sunt, in ordine, Rusia, unde au fost vandute de la lansare, sub brandul Renault, 151.633 de vehicule, Franta, cu 145.612 vehicule sub brandul Dacia, si Brazilia, cu 117.303 vehicule sub brandul Renault.

In India, au fost comercializate 85.974 de vehicule Duster cu sigla Renault, iar in Germania 70.159, sub marca Dacia.

In prezent, Renault fabrica Duster la Pitesti, Curitiba (Brazilia), Envigado (Columbia), Moscova (Rusia) si Chennai (India).

In 2013, vanzarile Duster au urcat la peste 376.000 de unitati.