Modelul a fost testat de Consiliul International pentru Transport Curat, acelasi grup care a trimis informatii autoritatilor de reglementare din SUA si a solicitat investigatii privind diferenta intre emisiile in timpul testelor si al operatiunilor normale la VW, a anuntat Autobild. 

Reprezentantii BMW, cel mai mare mare producator de automobile de lux din lume, au dat asigurari ca nu exista niciun sistem instalat in masini care sa raspunda diferit in timpul testelor si in timpul operatiunilor normale. 

"Nu exista nicio functie care sa recunoasca ciclurile de testare a emisiilor la BMW. Toate sistemele de emisie raman active in timpul testelor", a anuntat BMW, ca raspuns la articolul din Autobild. 

Actiunile BMW se tranzactionau joi in scadere cu 6,2%, la 74,9 euro. Si titlurile Daimler inregistrat un declin de 4,2%, la 63,63 euro, in timp ce actiunile VW au urcat la Bursa de la Frankfurt cu 7,8%.

Din cauza declinului actiunilor, VW a pierdut saptamana aceasta aproape 25 miliarde de euro (28 miliarde de dolari) din capitalizarea de piata.

Ministerul german al Transporturilor: Si in Europa exista vehicule Volkswagen modificate. El Pais: Seat, subsidiara VW, a vandut peste 500.000 de masini cu astfel de motoare, fabricate in Spania

CEO-ul Volkswagen, Martin Winterkorn, a demisionat. Urmeaza si alte plecari. Cine ar fi pe lista