In perioada aprilie-iunie 2015, profitul operational al Daimler a crescut pana la 3,78 miliarde euro, comparativ cu 2,46 miliarde euro in intervalul similar al anului trecut, peste estimarilor analistilor intervievati de Bloomberg, care mizau pe un rezultat de 3,31 miliarde euro.

De asemenea, vanzarile grupului au crescut cu 19%, pana la 37,5 miliarde euro.  Numarul vehiculelor vandute in T2 a crescut cu 14%, pana la 714.800 unitati.

Divizia de autoturisme Mercedes-Benz Cars a inregistrat cel mai bun trimestru din istoria sa, gratie unei cresteri de 20%, pana la 500.700 vehicule. 

"Ne-am atins marja propusa pentru prima jumatate a anului. In toate celelalte divizii, suntem pe cale sa ne atingem marjele tinta. Vom continua sistematic pe acest drum", a declarat directorul Daimler, Dieter Zetsche. 

In timp ce rivalii BMW si Audi si-au revizuit in jos estimarile privind vanzarile de pe piata din China, Mercedes-Benz se asteapta la un al doilea semestru bun in China. 

Obiectivul strategic al celor de la Mercedes este sa treaca in fata celor doi rivali germani, astfel ca, pana la finele acestui deceniu, sa redevina cel mai mai mare constructor mondial de automobile de lux.