Pe cat e de spectaculos, pe atat de inaccesibil. Duster No Limit are nevoie de o echipa de service ca sa puna la treaba toti cei 850 de cai putere. Puterea fara confort este insa prea putin pentru o familie si un drum lung. Mai mult, in afara de sigla de pe capota, nimic nu e de serie. Majoritatea pieselor folosite sunt pe comanda, iar motorul in sine este o bijuterie imprumutata de la Nissan GTR.

Duster-ul de strada nu incita insa la fel de puternic imaginatia, dar face un lucru mai important. Sustine vanzarile la export pe care Dacia si economia romaneasca au ajuns sa se bazeze. 90% din productie merge in strainatate, iar jumatate dintre automobilele vandute sunt Duster.

"Logan si Sandero sunt modele la care nu mai poti cere atat de mult pentru ca sunt la sfarsit de viata. Duster va primi o editie limitata si cateva imbunatatiri", declara directorul de marketing de la Dacia.

Daca visati la un SUV romanesc mai puternic decat cei 110 cai putere de serie, trebuie sa mai asteptati un an, spun reprezentantii Dacia. O varianta mai potenta se vinde insa in Asia, dar si in tarile arabe. Este vorba despre o motorizare de doi litri benzina, care nu poate fi comercializata in Uniunea Europeana pentru ca nu respecta norma de poluare Euro5.