Cea mai mare parte a productiei a fost trimisa catre uzine Renault din alte tari.

Uzina Dacia este prima din Grupul Renault care a produs motorul TCe90, incepand din iulie 2012, fiind si momentul in care Uzina Mecanica, unitate distincta a platformei de la Mioveni, a devenit furnizor pentru alte uzine ale grupului si, implicit, pentru alte modele, respectiv Renault Clio si Twingo.

De altfel, 80% din productia de motoare TCe90 a fost trimisa la export. Modelel Dacia care utilizeaza acest motor sunt Logan, Logan MCV, Sandero si Sandero Stepway. In 2016, au fost vandute 2.300 de vehicule echipate cu acest motor.

Cele mai multe piese componente ale motorului (carterul de distributie, semela, capacul chiulasa, carterul cilindri, capacul palier, volanta si arborele cotit) sunt fabricate chiar in uzina Dacia, Uzina Mecanica si Sasiuri avand 3.700 de angajati. In momentul de fata, uzina are o capacitate instalata de 450.000 de unitati anual.

Conceptia si dezvoltarea motorului TCE 90 a fost realizata, in mare parte, in Romania, cu ajutorul inginerilor de la Renault Technologie Roumanie.

Motorul TCe90 este un motor mic, in 3 cilindri, cu o capacitate de 898 cm cubi. Este foarte usor (cu 15 kg mai putin decat alte motoare cu o putere echivalenta) si are un consum redus de combustibil (5,8 l/100 km, in ciclu urban, si 4,6 in ciclu extra-urban), respectiv emisii CO2 de 112 – 115 g/km. Motorul TCe90 se mai fabrica si in uzina Renault din Valladolid, Spania.

Uzina Mecanica si Sasiuri Dacia, de la Mioveni, are patru departamente, in care sunt fabricate piesele din aluminiu, se asambleaza motoare, cutii de viteze, se monteaza punti, osii si cadre grup motopropulsor, ce sunt utilizate pe toate cele trei marci ale aliantei, Renault, Dacia si Nissan. In 2016, uzina a produs in total 448.586 motoare (inclusiv K7), 530.493 de cutii de viteze si 859.000 de sasiuri.