Surse din preajma Uzinei de la Craiova au confirmat ca la fabrica romaneasca se va fabrica acest monovolum de clasa mica.

Acest produs va trebui sa umple locul lui Ford Fusion, un model care era derivat tot din Fiesta, dar generatia precedenta. Si ultimele actiuni ale Ford Europa confirma in oarecare masura noile planuri de productie, constructorul american imprumutand 400 de milioane de euro pentru dezvoltarea vehiculelor comerciale.

Acest nou model va deservi in principal cererea europeana, urmand sa fie produs in 250.000 de exemplare anual. Nu este, prin urmare, un model pentru pietele emergente si luand in calcul cererea mica de astfel de automobile, Ford nu si-a facut planurile in functie de piata locala.

Noul Ford B-Max va avea o gama de motorizari ce va contine noua generatie de propulsoare turbo pe benzina de mica cilindree dezvoltate de Ford. Unul dintre motoare va fi de 1,0 litru si va genera 90 pana la 110 cai putere, precum si altul pe benzina, de 1,6 litri si 148 cai putere. Variantele diesel de 1,6 litri vor dezvolta intre 89 si 108 cai putere, vor avea un consum mic si vor polua mai putin.