Wizz Air si aeroportul din Cluj-Napoca cer scuze clientilor pentru inconvenientele create. Pasagerii care deja au rezervat bilete pentru aceasta perioada vor fi contactati de reprezentantii operatorului de zbor pentru a fi informati despre transferul operatiunilor si procedurilor de check-in, plecarile si sosirile pe aeroportul din Targu Mures.

Informatiile actualizate sunt disponibile pe site-ul companiei.

“Wizz Air a colaborat impreuna cu aeroporturile din Cluj si Targu Mures pentru a minimiza intreruperile create de inchiderea aeroportului din Cluj si transferul operatiunilor la Targu Mures, aflat la 100 kilometri distanta. Wizz Air contacteaza toti pasagerii afectati pentru a-i informa de modificarile itinerariului de calatorie”, a declarat  Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager la Wizz Air.           

Wizz Air opereaza o flota de 36 aeronave Airbus A320 de la 15 baze, facand legatura cu 70 de destinatii din 25 de tari. Anul trecut, operatorul aerian a devenit lider pe piata romaneasca in ceea ce priveste traficul de pasageri (2,7 milioane), depasind pentru prima data compania aeriana de stat, Tarom.

Citeste si:

Interviurile incont.ro: Wizz Air explica de ce nu are curse interne si ce a invatat din falimentul Malev, lectia tuturor operatorilor de zbor