”Ne aşteptăm la un flux crescut de pasageri pentru perioada următoare. Prin urmare, tendinţa de dezvoltare a companiei Tarom a atras după sine dorinţa de a le oferi clienţilor condiţii optime, atât în timpul zborului, cât şi pe timpul de aşteptare la sol”, arată compania, într-un comunicat.

Oficialii Tarom subliniază că pasagerii care îşi fac check-in-ul la aeroportul Otopeni nu vor suporta costuri suplimentare.

”Planul strategic de revitalizare şi dezvoltare pentru Compania Naţională Tarom cuprinde măsuri pro-client, ţintite în special pe creşterea competitivităţii în acest segment de piaţă”, adaugă reprezentanţii companiei.

Tarom estimează pentru acest an un profit brut de 27.470 lei, la venituri totale de 1,5 miliarde lei, după ce, în ultimii zece ani, compania a raportat pierderi în fiecare an, potrivit News.ro.

În plus, pentru anul 2018, Tarom a prevăzut o sumă de 440,25 milioane lei pentru investiţii, potrivit bugetului aprobat la finalul lunii martie de Guvern.

”Din această sumă, peste 10% sunt fonduri destinate investiţiilor pe sectorul IT. Creşterea totală la capitolul investiţii este de 64,4%, faţă de bugetul companiei pentru anul 2017”, arată datele societăţii.

În 2016, Tarom a raportat pierderi de 46,97 milioane lei (11,1 milioane euro), iar societatea nu a mai înregistrat profit din 2007.

Principalii competitori ai companiei sunt Wizz Air, Blue Air şi Ryanair.